Tervetuloa Lohjan Vasemmiston kotisivulle

Lohjan Vasemmisto kiittää äänestäjiä ja onnittelee valtuustoon valittuja.
Omaishoitajat tekevät tärkeää sekä inhimillisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti arvokasta työtä. Läheisen huolenpito, hoiva ja läheisyys mahdollistavat pitkäaikaissairaalle, vanhukselle tai vammaiselle henkilölle mahdollisuuden kotona asumiseen. Tätä ei välttämättä edes kodinomainen palveluasuminen pysty tarjoamaan. Omaishoito ei kuitenkaan saa korvata ammatillista hoitoa, jota pitää olla tarjolla myös omaishoidettaville. Suomessa vanhustenhoidon suuntauksena on viime vuosina ollut, että ikäihmiset asuvat yhä pidempään kotona. Tämä ei välttämättä sovi kaikille ikäihmisille etenkin muistisairauksien lisääntyessä ja liikuntakyvyn heikennyttyä. Oikein järjestetyllä omaishoidolla voidaan kuitenkin osaltaan tukea ikäihmisten inhimillistä kotona asumista. Se on myös hyvä tapa vastata siihen, että vanhusväestön määrä ja tätä kautta hoivan tarve kasvavat.
Ehdokaslistojen yhdistelmä hyväksyttiin Uudemaan vaalipiirilautakunnassa.
Vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson osallistuu tapahtumaan klo 11, Eduskuntavaaliehdokas Tiina Liimatainen jakaa äpäreitä klo 10:30. Paikalla myös Uudenmaan Vasemmistoliiton puheenjohtaja Antero Eerola.
Uudenmaan Vasemmistoliiton maakuntajuhla järjestetään 26.8. klo 14-18 Porvoossa Kokonniemen kansanpuistossa. Vasemmistoliiton puh.joht. Li Andersson pitää poliittisen puheen. Iltapäivän aikana on live-musiikkia (mm. Mikko Perkoila, Vaskitrio PLP Brass, Tyrni Rankka yms) ja runonlausuntaa (Mikko Nieminen). Kuljetus kimppakyydeillä. Ilmoittautumiset Vapulle, puh.040 583 2623 tai vappuh.miinalainen@hotmail.fi
VAPPU 2018 (23.4.2018)
Vappujuhla 2017 (24.4.2017)
Vasemmistoliiton Lohjan osaston johtokunnan/vaalityöryhmän kokous pidetään ti 17.1.2017 klo 18 kaupungintalolla.
RSS ATOM