Teollisuusliiton liittokokousvaalit 2023

3.3.2023

Liittokokous päättää liiton toiminnan suurista linjoista seuraavaksi viisivuotiskaudeksi sekä valitsee liiton puheenjohtajan ja varapuheenjohtajat sekä muut liiton hallituksen jäsenet. Lisäksi liittokokous valitsee jäsenet liiton valtuustoon.

Liittokokousvaaliehdokkaat on asettanut valitsijayhdistykset, jotka voivat muodostaa vaaliliittoja. Ehdokas voi olla vain yhden vaaliliiton listoilla. Teollisuuden Vaikuttajat on Teollisuusliiton vasemmiston ja sitoutumattomien vaaliliitto.

Vaikuttavat päivämäärät 2023

21.1. mennessä liittokokousaloitteet kirjallisesti liiton hallitukselle
31.1. valitsijayhdistysten perustaminen päättyi
15.2. liiton hallitus arpoi ehdokasnumerot ja vaaliliittojen tunnukset
10.–31.3. sähköinen vaali ja postiäänestys
5.4. vaalin tulos vahvistetaan
21.5. vaaliliittojen kokoukset
22.–24.5. liittokokous Tampere-talossa

Äänestä sähköisesti

1. Mene osoitteeseen liittokokous.teollisuusliitto.fi
2. Klikkaa sivulla olevaa linkkiä SÄHKÖINEN ÄÄNESTYS
3. Tunnistaudu omilla pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella
4. Toimi ohjeiden mukaan
Sähköinen äänestys on auki 10.3. klo 9.00 – 31.3. klo 12.00.

Äänestä postitse

1. Valitse ehdokkaasi liiton lähettämän liittokokousvaalikirjeen ehdokaslistasta.
2. Kirjoita ehdokkaasi numero liittokokousvaalikirjeen äänestyslippuun. Huom! äänestyslippuun ei saa tehdä muita merkintöjä kuin numero.
3. Irrota äänestyslippu ja laita se liittokokousvaalikirjeen palautuskuoreen.
4. Postita palautuskuori mahdollisimman pian, viimeistään 27.3.2023. (Postimaksu on valmiiksi maksettu).

Arvonta!

Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan kuusi kahden lipun VIP-pakettia jääkiekon MM-kisojen Tampereella 23.5.2023 pelattavaan alkusarjan otteluun Suomi-Tanska. Liitto kustantaa matkat, majoitukset ja tarjoilut ottelussa.

Lue lisää ja äänestä 10.–31.3.2023: liittokokous.teollisuusliitto.fi