Äänestyslippu odottaa numeroasi

Keskiviikkona 3. huhtikuuta alkaa Eduskuntavaalien ennakkoäänestys, joka jatkuu 9. huhtikuuta asti. Vaalipäivä on sunnuntaina 14. huhtikuuta kello 9.00-20.00. Tietenkin toivotaan, että mahdollisimman moni käyttäisi äänioikeuttaan. Kannattaa myös tarkistaa, missä on oma äänestyspaikka. Henkilöllisyystodistus tulee ottaa mukaan (henkilökortti, passi, ajokortti tai muu vastaava asiakirja). Tiina Liimataisen vaalipäällikkönä, olen eri tilaisuuksissa kuullut paljon moitteita, missä ovat kovin sanoin arvostelleet Sipilän kaatamaa hallitusta.

Hallitusta, jota oppositio ei saanut kaadettua, mutta Sipilä teki sen yksin. Miten he ovat kohdelleet työttömiä, opiskelijoita, palkansaajia ja yleensäkin vähempiosaisia. Joten nyt äänestäjien kannattaa miettiä, kenelle äänensä antaa. Jotta ei tarvitse taas manata, miten tätä maata on johdettu neljä vuotta. Vasemmistoliitto ja Tiina Liimatainen ovat oiva vaihtoehto. Ja muistakaa, pidetään vaalitaulut ehjinä! Ethän jätä käyttämättä arvokasta ääntäsi.

Eero Tuhkanen