Uudenmaan Vasemmiston Maakuntajuhlat 19.8. klo 14-21

31.7.2017

Uudenmaan Vasemmistoliiton maakuntajuhlat pidetään tällä kertaa 19.8. klo 14-21 Järvenpäässä, Seuratalolla, Kartanontie 20:ssä. Uudenmaan Vasemmisto kutsuu kaikki vasemmistolaiset toimijat ja uudet toiminnasta kiinnostuneet viettämään yhteistä juhlaa.

Poliittisen puheen juhlissa pitää Vasemmistoliiton presidenttiehdokas ja europarlamentaarikko Merja Kyllönen. Juhlan avaa ja juontajana toimii Vasemmistoliiton Uudenmaan piirin puheenjohtaja Antero Eerola.

Iltapäivän ja illan mittaan on luvassa visailua (Jenni Komonen), stand upia (Joni Suikeli) sekä live-musiikkia (Mikko Perkoila & Jani Uhlenius). Luvassa on myös seuraleikkejä sekä lapsille lapsiparkki. Tarjolla on sekä liha- että vegaaniruokaa.

Tervetuloa viihtymään mitä parhaimmassa seurassa!