TEATTERIMATKA 31.1.2015 HELSINKIIN

4.1.2015

Teemme teatterimatkan ajankohtaisen komedian pariin Sirius Teaternin näytökseen.
Luukku kertoo huumorin keinoin tämän päivän asumistilanteesta ja asuntopolitiikasta.

Alkuperäisen ruotsinkielisen näytelmän on suomentanut Ville Virtanen.

Bussimatka ja teatterilippu yhteishintaan 30 euroa.

Bussireitti: lähtö klo 17.15 Lohja, Nahkurintori; klo 17.35 Nummela, linjaautoasema;
Helsinki Sirius Teatern, Perämiehenkatu 13

Lisätietoja ja sitovat ilmoittautumiset 12.1. mennessä:
Lohja: Vappu Miinalainen, gsm 040 583 2623 tai vappu.miinalainen@gmail.com
Vihti: Karita Seuranen, gsm 040 418 2502 tai karita.seuranen@elisanet.fi

Matkan järjestävät yhteistyössä Lohjan Vasemmistoliitto ja Vihdin Vasemmistoliitto

Luukku – komedia asumisen sietämättömyydestä.

Pieneltä paikkakunnalta muuttaa perinteisiä arvoja noudattava pariskunta isoon, pelottavaan Helsinkiin ruusuisilla tulevaisuudenunelmilla. Mutta samaan vuokrakämppään änkeää myös boheemi hesalaisfriidu.

Asunnonvälittäjä, joka on molemmille yhtäaikaa vuokrannut kämpän, on kadoksissa. Mitä
tehdä kun ei uutta vuokra-asuntoa löydy kenellekkään? Pitäisikö oudon joukon yrittää asua
yhdessä? Ehkä jos yritetään vain jonkin aikaa? Mutta mitä tapahtuu kun henkilö toisensa
jälkeen asettuu aloilleen asuntoon? Työtön terapeutti, aktivistifregaani, jne.
Rooleissa: Anja Bargum, Wilhelm Grotenfelt, Sanna Hietala, Paul Holländer ja Paul Olin.
Käännös: Ville Virtanen

Liitteet